برندینگ
برندینگ یا برندسازی چیست؟
برندسازی یا برندینگ (Branding) فرآیندی منظم است که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده میشود. هدف اصلی از برندسازی یک محصول، خدمت یا سازمان ایجاد ذهنیت و چشم انداز نسبت به تجارت خود در مشتریان است، تا جاییکه رفع نیازهای خود را در گرو مراجعه به شما بدانند. این کار مستلزم دستورهای سطوح بالا و آمادگی لازم برای سرمایه گذاری در آینده است. برندسازی (برندینگ) استفاده از هر فرصتی است تا بگوییم چرا مردم باید یک برند یا نام تجاری را نسبت به سایر برندها ترجیح و انتخاب نمایند.
ابزارهای ضروری ساخت برند
- برندینگ صدا و آوایی ( شنیداری )
- برندینگ ویدیویی
- برندینگ بصری ( دیداری )
- تولید و بازاریابی محتوایی
- فعال سازی برند
- برندینگ رویداد و مراسم
- تبلیغات دهان به دهان (Word of Mouth)
خدمات برندینگ وب استیر:
انتخاب نام تجاری
اظهارات یا پیام رسانی برند
بازاریابی برند و ارتقاء استراتژی
توسعه دادن بازاریابی خدمات و کالا
ایجاد مشتری
طراحی لوگو
طراحی بروشور، تبلیغات کاغذی و …
طراحی بسته بندی و محصول
طراحی و توسعه وب سایت
طراحی صفحه فرود
طراحی گرافیک
ایمیل مارکتینگ
مراحل ایجاد برند در وب استیر
نامگذاری برند
استفاده از استراتژی نامگذاری نام تجاری، خلاقیت، دانش قانونی / علائم تجاری، درک زبان شناختی و بینش مشتری برای ایجاد نام های به یاد ماندنی و قدرتمند که برای راه اندازی در بازارهای آماده هستند را از طریق سیستم های نامگذاری استراتژیک، سازماندهی و بهینه سازی محصول با استفاده از رویکرد «در خارج» – تمرکز بر نیازهای مشتری و رفتار فروش / خرید برای اطمینان از انتخاب آسان است.
مراحل ایجاد برند در وب استیر
طراحی برند
مراحل ایجاد برند در وب استیر
تعریف برند
واضح است، به سادگی و مشخص، تعریف اینکه چگونه یک نام تجاری میل و معنای مشتریان را ایجاد می کند. ما بلوک های ساختاری ویژگی ها، ایده های موقعیتی و مانیفست را ایجاد می کنیم که توسط سه ستون هدایت می شود: بزرگ، ساده، درست. رویکرد هوشمندانه و ساده ما در نهایت کمک می کند تا به دو پرسش اساسی که هدف اصلی یرند را می دهند پاسخ دهیم: چه کاری برای من انجام می دهید؟ منظور من چیست؟
مراحل ایجاد برند در وب استیر
هویت برند
مراحل ایجاد برند در وب استیر
پیام برند
مراحل ایجاد برند در وب استیر
تحقیق و پژوهش برند
مراحل ایجاد برند در وب استیر
ارزیابی برند
ابزار ارزیابی نام تجاری رسمی، استراتژیک و 28 روزه ما ارزیابی نیروهای مختلف رقابتی است که بر قدرت و عملکرد نام تجاری تاثیر می گذارد. ما گزاره های برند را شامل محصول، موقعیت، و ارتباطات را ارزیابی می کنیم، در حالی که ارزیابی محدوده بازار: مصرف کننده، رقابت و روند. در نهایت، ما بررسی نیروهای داخلی و پویایی که برند تاثیر می گذارد. نتیجه یک گزارش از یافته ها شامل ارزیابی سلامت نام تجاری، نقاط قوت و فرصت ها، توصیه ها و مقاصد عملی و یک نقشه راه استراتژیک برای هدایت نام تجاری آینده می باشد.
وب استیر را دنبال کنید در
اینستاگرام
شرکاء تجاری ما که در برخی از خدمات از آنها بهره میگیریم