تصویر سازی
هیچ چیز داستانی را مانند یک تصویر ساخته شده سفارشی نمی گوید. ارتباط با تصویرگران برتر وب استیر راه را برای شما آسان می کند.
بدون ریسک ، مقرون به صرفه و سریع.
چند طرح اولیه برای اجرای پروژه تا 7 روز
100٪ ضمانت برگشت پول
پشتیبانی و تغییر طرح تا 3 ماه
قرارداد حقوقی رایگان برای حمایت از مالکیت معنوی شما
- به روز رسانی و بازسازی طرقدیمی
ارائه فایل اورجینال
پیتوگرام
پیکتوگرام ها علائم هستنند که بدون استفاده از توضیحات فردی را جهت داده و یا از کاری باز میدارند همچنین برخی از آن ها هشدار دهنده هستنند ثابت شده است که پیکتوگرام ها ارزش بسیار زیادی در میان جامعه دارند به این دلیل که خیلی سریع موضوع دریافت میگردد و همچنین یکی از کاربرد های مهم آن این است که اگر افرادی با زبان های مختلف وارد کشور شوند بدون در نظر گرفتن زبان آن کشور میتواند متوجه مفهوم تابلو ها شود.
به طور کلی هدف از ساخت پیکتوگرام ساده کردن نماد ها و اشکال است.ممکن است این اشکال دارای فرم های خاص باشند و ما باید آن ها را ساده کنیم.توجه کنید که در پیکتوگرام شکل ها نباید حالت غیرمتعارفی پیداکنند و یا آنقدر ساده باشند که مفهوم اصلی گم شود مقاله ی مفهوم و معانی پیکتوگرام و نشانه در طراحی لوگو را مطالعه کنید.
تصویر و کاراکتر سازی
تصويرسازی و طراحی کاراکتر، هنری است که باعث برقراري ارتباط ميان متن و تصوير می شود كه همگام و همراه با يكديگر مي توانند پيامي را به مخاطب خود انتقال دهند برای طراحی قالب سایت و طراحی گرافیکی قالب سایت باید به تصویر سازی وانتخاب کاراکتر توجه کرد بعضی سایتهای در طراحی قالب و گرافیک سایت خود از کاراکتر استفاده می کنند مثل سایت فیدلیو که با داشتن یک کارکتر در حالتهای مختلف باعث برند سازی شده است یعنی شما بادیدن کاراکتر طراحی سایت این سایت در قالب گرافیکی سایت در هر جایی که باشید بدون خواند هیج متنی با دیدن این کاراکتر به یاد سایت می افتید.
هویت بصری
یکی از نقشهای اصلی «برند» یا «تأثیر سازمانی» هر شرکتی را هویت آن شرکت بازی میکند.در بیشتر موارد، طراحی هویت بر اساس مصالح بصری که در شرکت، کاربرد داخلی دارد به همراه مجموعهای از قواعد (در یک دفترچهی راهنما) انجام می شود. این قواعد که هویت را میسازند معمولاً مشخص میکنند که هویت شرکت باید چگونه در رسانههای گوناگون اجرا شود؛ مثلا از راه تعریف پالت رنگهای تأیید شده، فونتها، لیآوت ها، اندازهها و یا مواردی از این دست. این قواعد تضمینکنندهی پایدار ماندن هویت شرکت است که در عوض، برند را به عنوان کلیتی واحد، قابل بازشناسی میکند.
هویت یا «تصویر» شرکت از مواد بصری متعددی ساخته میشود:لوگو (نماد کل هویت و برند)، اوراق اداری (سربرگ، کارت ویزیت، پاکت، غیره)، ابزار بازاریابی (بروشور، تراکت، کتاب و وبسایت)، محصول و بستهبندی (محصول فروشی و بستهبندیای که با محصول ارائه میشود)، طراحی پوشاک (لباسهای واقعی که کارمندان به تن میکنند)، طراحی تابلوها (برای فضای داخلی و خارجی)، پیامها و اقدامها (پیامهایی که از طریق راههای ارتباطی مستقیم یا غیر مستقیم مخابره میشوند)، سایر انواع ارتباطات (صدا، بو، لمسکردنیها و …) هر چیز تصویری که در حکم نمایندهی شرکت باشد. (مثلاً تقویم، ساعت، قلم و …)
تبلیغات بدنه خودرو
تبلیغات روی کامیون
اگر برای مسافرت از کشور خارجشده باشید، حتماً خودروهای فراوانی را در سطح شهرها دیدهاید که انواع و اقسام تبلیغات برندها روی آنها نقش بسته و رنگهای متنوع و لوگوهای نقش بسته روی آن چشم شمارا به خود خیره کردهاند. به همین دلیل است که شرکتهای تبلیغاتی اخیراً تبلیغ روی خودروهای شخصی و سازمانی را جدی گرفته و برنامههای جدیدی را در این مورد اجرا کردهاند.
این روش تبلیغاتی تاکنون بسیار کارساز و مفید بوده است و به کمک آن میتوان راه ورود برندها و نامهای تجاری را به مکانهایی که قبلاً رسانههای سنتی از دستیابی به آنها محروم بودهاند نظیر خیابانها، محل کار افراد و مدارس، باز کرد.
تبلیغ روی خودرو در ایران هنوز نوپا است و تاکنون محدود به وسایل حملونقل عمومی نظیر اتوبوس یا مترو و خودروهای پخش و تا حدودی خودروهای سازمانی است.
تبلیغات مترو
روزانه قریب به دو نیم ميليــون تن ازمردم تهــران وحومه براي استفاده ازمترو در ايستگاههاي اين سيستم حمل و نقل ريلي حاضر مي شوند كه مطمئناً حجم كثيري از آنها بويژه درايستگاههاي پرتردد مختلف در مناطق تجــاري وجغرافیایی جنوب ، شمال ، شرق وغرب شهر تهـران ازمخاطبان بالقوه شما هستند كــه فقط صرف دقايقي كوتاه حضور در ايستگاههـاي مترو تهـران مي تواند بخوبي صحت اين ادعا را بر شما روشن سازد افتخار آن داریم تا بعنوان یکی از دست اندرکاران تبلیغات محیطی درپرتردد ترین فضای حمل ونقل عمومی کشور از شما برای بهره برداری ازامکانات تبلیغاتی مترو برای اطلاع رسانی درزمینه فروش کالا ویا خدمات خود دعوت به مطالعه نماییم .
سوالات متداول در مورد طراحی لوگو
مشاغل در همه ابعاد ، از یک شخص شروع کننده تا مشاغل کوچک و متوسط تا کنگلومرهای بین المللی ، از استفاده از تصاویر خوب بصورت آنلاین و آفلاین بهره مند می شوند. تصویرگران مستقل می توانند با تهیه عناصر گرافیکی تقویت متن در یک صفحه وب یا متن روی کاغذ ، مانند یک مجله یا روزنامه یا در یک بروشور بازاریابی ، به یک شرکت کمک کنند تا بتواند محصولات یا خدمات خود را به طور موثرتری در بازار عرضه کند.
مشاغل در همه ابعاد ، از یک شخص شروع کننده تا مشاغل کوچک و متوسط تا کنگلومرهای بین المللی ، از استفاده از تصاویر خوب بصورت آنلاین و آفلاین بهره مند می شوند. تصویرگران مستقل می توانند به ایجاد دیوار و یا نقاشی های دیواری مؤثر برای دیوارهای اداری یا دکوراسیون دیوار کمک کنند.
مشاغل در همه ابعاد ، از یک شخص شروع کننده تا مشاغل کوچک و متوسط تا کنگلومرهای بین المللی ، از استفاده از تصاویر خوب بصورت آنلاین و آفلاین بهره مند می شوند. تصویرگران مستقل می توانند به ایجاد دیوار و یا نقاشی های دیواری مؤثر برای دیوارهای اداری یا دکوراسیون دیوار کمک کنند.
به طور کلی دو روش مختلف برای تخمین قیمت برای کارهای دیواری / نقاشی دیواری و کارهای طراحی وجود دارد: نرخ ساعتی و مسطح. این مهم است که تعیین کنید از کدام نوع تخمینی استفاده می کنید ، زیرا دامنه هرکدام می تواند بسیار متفاوت باشد.
نقل قول های ساعتی ممکن است پایین تر از قیمت های مسطح به نظر برسند ، اما مهم است که به یاد داشته باشید که هزینه نهایی ممکن است با قیمت زیاد متفاوت باشد. حتی پروژه های مستقل و به خوبی برنامه ریزی شده مناسب می توانند از بودجه بالایی بروند. بنابراین ممکن است قیمت شما مقدار قابل توجهی افزایش دهد. به عنوان مثال ، یک تصویر مستقل که تخمین زده می شود 30 ساعت طول بکشد ممکن است دو برابر طول بکشد. اگر ساعتی پرداخت می کنید ، ممکن است متوجه شوید که هزینه شما بسیار بالاتر از حد انتظار است.
این مهم است که بدانید با کدام نوع نقل قول ها برخورد می کنید. داشتن بودجه ای در ذهن در جلو می تواند واقعاً به شما کمک کند راهنمایی کند که کدام یک از قیمت های پیشنهادی برای تجارت شما بهتر است.
وب استیر را دنبال کنید در
اینستاگرام
شرکاء تجاری ما که در برخی از خدمات از آنها بهره میگیریم