گرافیک تجاری
یک گرافیک تجاری عالی می تواند توجه و مخاطب را به خود جلب کند. با طراحان حرفه ای وب استیر همکاری کنید تا یک طرح سفارشی ایجاد کنید که به کسب و کار ، فیلم ، پروژه ، گروه یا گروه شما کمک می کند تا از آن متمایز شوید. بدون ریسک ، مقرون به صرفه و سریع.
چند طرح اولیه برای اجرای پروژه تا 7 روز
100٪ ضمانت برگشت پول
پشتیبانی و تغییر طرح تا 3 ماه
قرارداد حقوقی رایگان برای حمایت از مالکیت معنوی شما
- به روز رسانی و بازسازی طرح های قدیمی
ارائه فایل اورجینال
طراحی غرفه نمایشگاه
یکی از خدمات گرافیک تجاری وب استیر طراحی غرفه ای نمایشگاهی از صفر تا صد می باشد که اعم از اجرای سازه و دیزاین غرفه ها در نمایشگاه، تبلیغات کاغذی، کلیپ های تبلیغاتی، طراحی بنر، استند ، بیلبورد و هر آنچه که نیاز شما در حوزه تبلیغات در نمایشگاه باشد وب استیر برای شما با جدید ترین استاندارد های روز و جذاب انجام می دهیم.
طراحی نقشه نمایشگاه
اکثر نمایشگاه های در تمام دنیا نقشه و مسیریاب برای جستجوی بازدیدکنندگان نمایشگاه دارند که این نقشه اگر بصورت ویژال بصری استاندارد و با رنگ های جذاب طراحی شود می توان به صورت یک کاتالوگ نزد بازدیدکنندگان باقی بماند و از آن به عنوان مرجع نگهداری بکنند
ما در وب استیر با استفاده از تکنولوژی های روز بهترین و زیباترین آثاری گرافیکی را برای شما به ارمغان می آوریم.
طراحی استند و میز
قرار دادن استند ایستاده در کنار غرفه های نمایشگاهی و یا در فروشگاهها می توان توجه بازدیدکننده را جلب نمود و برای لحظه ای او را برای خواندن یا حداقل دیدن استند و سطح گرافیکی متوقف نمود.
طراحی استند تبلیغاتی در امور گرافیک قرار دارد که در سایزهای و سازه های متفاوتی صورت می گیرد. برای طراحی استند از سایزهای معمول 200 90 سانتیمتر، 160 60 سانتیمتر و 200 100 سانتیمتر، به صورت مستطیل عمودی استفاده می شود، اما شیوه های نوین طراحی سازه های استند این امکان را فراهم می کند تا از سایزها و شکل های دیگری نیز برای طراحی استند تبلیغاتی استفاده کنیم.
طراحی بیلبورد
بیلبورد ها در سایز های مختلف و حالت های مختلفی ( افقی یا عمودی ) طراحی می گردند. این سایز ها تاثیرات مختلفی در چشم مخاطب شما دارد . در طراحی بیلبورد های افقی لازم است تا طرح شما یکپارچه و یکدست باشد. چرا که اگر فاصله المان های شما از هم زیاد باشند ، باعث سردرگمی مخاطب میگردد.
نقطه های فشار بصری در بیلبورد ها باید شناسایی شود و برنامه ریزی شوند تا اطلاعات در زمانی کم و موثر در ذهن مخاطب جای گیرد. این نقاط معمولا در یک سوم بالایی و پایین بیلبورد سمت چپ هستند. ذهن و چشم انسان برای درک یک طرح، مسیری از پیش تعیین شده را طی میکند که با شناخت این مسیر میتوانیم دام های گرافیکی در ذهن مخاطب قرار دهیم و تاثیر بیلبورد را در ذهن وی چند برابر کنیم .
طراحی هدایای تبلیغاتی
امروزه استفاده از شیوههای تبلیغاتی برای توسعه کسبوکار، به یکی از عوامل غیر قابل چشم پوشی تبدیل شده است. در این راستا هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از پرکاربردترین گزینهها، نقش پر رنگی در توسعه برند و تجارت ایفا میکند. این شیوه تبلیغاتی منحصر به فرد، با ایجاد حسی نیک در مخاطب، برند شما را به شکلی هرچه خوشایندتر به مشتریان معرفی خواهد کرد.
وب استیر را دنبال کنید در
اینستاگرام
شرکاء تجاری ما که در برخی از خدمات از آنها بهره میگیریم