طراحی لوگو

یک لوگو عالی با یک آرم سفارشی شروع می شود. با همکاری با طراحان لوگوی حرفه ای وب استیر ، عاشق یک برند تجاری شوید تا یک آرم خیره‌کننده و با تأثیر بالا ایجاد کنید که باعث شود کسب و کار شما متمایز باشد. بدون ریسک ، مقرون به صرفه و سریع.

  • چند طرح اولیه برای اجرای پروژه تا 7 روز

  • 100٪ ضمانت برگشت پول

  • پشتیبانی و تغییر طرح تا 3 ماه

  • قرارداد حقوقی رایگان برای حمایت از مالکیت معنوی شما

  • به روز رسانی و بازسازی لوگو های قدیمی

  • ارائه فایل اورجینال

طراحی لوگو

چرا وب استیر را انتخاب کنیم!

اصول طراحی لوگوی سفارشی

لوگوی سفارشی
راز طراحی لوگوی
لوگو باید ساده باشد!

۵ سوال مهم برای طراحی مجدد یا بازسازی لوگوی برند!

facebook
Microsoft
Yahoo
Ebay
Visa

امکانات بسته طراحی لوگو

ِالمان های اصلی طراحی لوگو

رنگ- لوگو
Mobile-Logo

انواع لوگو

Typographic-Logos
Symbol-logos
Logos_without-Text
abbreviation-logos
Mascot-Logos

سوالات متداول در مورد طراحی لوگو

همه ما این توصیه را شنیده ایم: روی نماد خود سرمایه گذاری کنید. و گرچه ممکن است برای برخی آشکار به نظر برسد که چرا سرمایه گذاری روی یک آرم خوب طراحی شده مهم است ، بسیاری از کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک درک نمی کنند که چرا آرم ها اینقدر مهم هستند.
در ساده ترین اصطلاحات ، یک آرم یک علامت گرافیکی ، طراحی نماد یا مارک است که شرکت ، سازمان یا شما را مشخص می کند. اگر شغلی را اداره می کنید ، نام تجاری شما بیش از نام و نشان شرکت شما نیست ، اما یک آرم بخش مهمی از برند یک شرکت است. این سنگ بنای اصلی برند است.

مهمترین کار یک آرم کمک به مشتریان و چشم انداز مشتری در شناسایی شرکت شما است. به همین دلیل بهترین آرم ها ساده و به یاد ماندنی هستند. فقط به این فکر کنید که چند آرم شما قادر به تشخیص در زندگی روزمره خود هستید! این آرم ها یادآوری می کنند که نایک مارکی بود که کفش های شما را تولید کرد ، یا اینکه دلیل دلیل خواندن این مطلب در مک بوک ، اپل است.

تعدادی ویژگی مهم در طراحی لوگوی خوب وجود دارد. یک آرم باید ساده ، به یاد ماندنی ، بی انتها و بی نظیر باشد. شما می خواهید مردم نام تجاری شما را به خاطر بسپارند و آرم اغلب اولین ارتباط شرکت شما با مشتریان آینده است.

انعطاف پذیری یک آرم بسیار مهم است. وسایل بسیاری وجود دارد که در آن از آرم شما استفاده خواهد شد: دیجیتال ، چاپی ، محصولات فیزیکی … مهم است که در هر یک از موارد استفاده شود.

اگر شرکت شما از یک آرم استفاده می کند که فقط به رنگ متکی باشد ، وقتی رنگ سیاه و سفید باشد ، آرم شما اثر خود را از دست می دهد. به طور مشابه ، اگر شرکت شما قصد دارد فقط از آرم شما به روشی خاص استفاده کند (مانند طراحی وب ، علائم ، پیراهن ، سربرگ ، لوازم التحریر ، تی شرت های سفارشی ، دکمه یا کارت ویزیت) ، ممکن است اندازه آن اهمیت چندانی نداشته باشد. اما اگر بیشتر شرکت ها را دوست دارید ، به یک آرم قابل انعطاف نیاز دارید که می تواند در چندین محصول ، ارائه ، گرافیک و وب سایت قرار گیرد. تطبیق پذیری بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند تا آرم خود را از طیف های مختلفی تولید کنید.

موفق ترین لوگوها به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند که در هنگام تغییر اندازه ، پیش زمینه یا مدیوم از بین نمی روند.

تمایز بین یک طراحی کاملاً ساده و یک طراحی مینیمالیستی مهم است. از طرح های کلی بسیار ساده باید جلوگیری کرد ، زیرا تمایل به استفاده بیش از حد ، بیش از حد و اصلاً به یاد ماندنی نیست. از طرف دیگر طرح های مینیمالیستی به دلایل خوبی محبوب هستند. آنها چشم نواز ، به یاد ماندنی و بی انتها هستند ، اما هنوز هم به عنوان قطعات خلاق عمل می کنند.

روند مینیمالیسم بیشتر روندهای فعلی دیگر را که به طور فزاینده ای بر روی طرح های تیز و براق متمرکز است ، پایه گذاری می کند. طراحی تزئین شده و پر زرق و برق با مفاهیم تمیز و مدرن جایگزین شده است که بدون سادگی اصالت را حفظ می کنند.

یکی از دلایل جذابیت مبتنی بر طراحی حداقل؟ هر مشاغلی می تواند نگاهی حداقل به طرح طراحی موجود خود داشته باشد! اگر فهمیدید که مارک موجود شما خسته شده است و از آن خسته نشده است ، شاید وقت آن رسیده است تا به آنچه که مشاغل دیگر با طراحی مینیمالیستی در زمینه شلوغی انجام می دهند ، نگاهی بیندازید.

به یاد ماندنی ترین آرم ها – مانند Nike، Apple، Coca-Cola و Target – از ویژگی های کلیدی مشترکی با یکدیگر برخوردار هستند. این لوگوها همه تمیز ، به یاد ماندنی و تقویت کننده برندهای تجاری مثبت برای مشتریان خود هستند. مصرف کنندگان به احتمال زیاد ویژگی های مثبت را به آرم هایی که عناصر طراحی به یاد ماندنی را در خود گنجانده اند ، مرتبط می سازند و مارک هایی با این خصوصیات را در آرم های خود پیدا می کنند که جذاب ، قابل اعتماد و قابل احترام باشند. اینها خصوصیاتی هستند که ارزش به خاطر سپردن دارند!

آرم یک برند اصلی ترین عنصر طراحی آن است و به عنوان نمایشی بصری از شرکت و ارزش های آن عمل می کند. موارد زیادی وجود دارد که به یک لوگوی خوب طراحی شده می رود ، اما یکی از مهمترین آنها رنگ است. شاید به نظر یک تصمیم هنری به نظر برسد ، اما رنگ اصلی که شما برای آرم خود انتخاب می کنید در واقع تأثیر روانشناختی جدی در نحوه درک افراد دارد.

در یک مطالعه گسترده با استناد به “تأثیر رنگ بر بازاریابی” ، تحقیق نشان داد که افراد در طی 90 ثانیه اول از دیدن ، قضاوت ناخودآگاه را درباره محصولات انجام می دهند. مصرف کنندگان رنگ را بالاتر از سایر عوامل مانند صدا ، بو و بافت قرار می دهند. تقریبا 85٪ از مصرف کنندگان دلیل اصلی خرید کالای خاص را رنگ ذکر می کنند و 80٪ از مردم معتقدند که رنگ باعث افزایش شناخت برند می شود.

حتی اگر آنها آگاهانه در مورد آن فکر نکنند ، مردم رنگ را با چیزها و احساسات مختلف مرتبط می کنند. اطمینان از اینکه برند شما به طور موثری در ارتباط با رنگ مثبت سرمایه گذاری می کند ، تفاوت در میزان تأثیرگذاری آرم شما را ایجاد می کند.

یک آرم عالی بین بی موقع بودن و روند پذیری پیش می رود: طراحی یک آرم که هر دو می تواند یک چالش باشد. یک آرم منحصر به فرد ، جذاب و مناسب با ارزش برند شما ارتباط برقرار می کند ، نیاز به درک روند طراحی فعلی و مهارت استفاده از آنها به بهترین نفع شما دارد.

پیدا کردن یک طراح که می تواند شخصیت برند شما را ارزیابی کند و آن را با یک آرم بی انتها منتقل کند ، دور از دسترس نیست. در اینجا ، در جمع شلوغی ، صدها هزار طراح مجهز به دانش از روندهای فعلی طراحی و امکان درج قرار دادن آنها در یک آرم مدرن ، مرتبط ، اما هنوز هم بی موقع است.

آره. طراحی لوگوی منحصر به فرد می تواند تفاوت بین ترکیب و ایستادگی از رقابت باشد. آرم های عمومی بسیار مشکل ساز شده اند. به همین دلیل است که در درازمدت ، یک آرم رایگان در مقایسه با پرداخت چند صد دلار برای یک حرفه ای طراحی شده ، در هزینه و ارزش تجاری و سردرگمی شما بسیار بیشتر خواهد بود.

همه گیر شدن فونت ها ، گلیف ها ، و افراد تند و زننده بیش از حد ، اولین احساس ضعیف را بر روی مشتریان می گذارد و غیرقابل توصیف است. حتی اگر برخی از این آرم های عمومی ممکن است به یک شخص کمک کند تا صنعت خود را شناسایی کند ، لوگوهای عمومی نیز از اصالت و داستان شرکت خاص شما کم می کنند. لوگوهای عمومی حتی عناصر اصلی طراحی آرم خوب را نیز می شکنند: به یاد ماندنی و منحصر به فرد ، و آنها را برای هر شرکتی انتخاب ضعیف می کند. تصور کنید که اگر عکاس هستید به دنبال یک آرم عکاسی برای تجارت خود هستید و به یک طرحی که مانند هزار آرم عکاس دیگر است ، پایان می دهید. این باعث می شود که ایستادگی کردن برای شما غیرممکن شود.

الهام بخش برای یک آرم می تواند از تعدادی مکان ایجاد شود: طبیعت ، تجربیات ، آرم های دیگر ، لیست هرگز پایان نمی یابد. اما بهترین ، اصلی ترین آرم ها الهام بخش از آنچه شرکت انجام می دهد یا ارزش می دهد. هر آنچه که شرکت شما را منحصر به فرد کند و از رقبا متمایز شود ، همچنین لوگوی شما را بی نظیر می کند.

به جای کپی یا تقلید از آرم های معروف ، بهترین طراحان در هنگام ایجاد یک آرم تجاری یا یک آرم برای نوع دیگری از سازمان ، به دنبال ایجاد یک برند منحصر به فرد هستند. طرح های موفقیت آمیز که آنها ایجاد می کنند غالباً از معانی عمیق تری که در درون شرکت پیدا می کنند ناشی می شود ، به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها دارای داستانهای منشأ آرم یا معانی پنهان هستند.

راز این است که قبل از طراحی آرم ، آن معنای عمیق یا پنهان را کشف کنید. یک لوگوی منحصر به فرد ارگانیک از هر شرکت شما را در منحصر به فرد ساقه خواهد شد.

آرم های خوب فقط مربوط به تصاویر خلاقانه و نقاشی ها نیست! بسیاری از شرکت ها به جای یا علاوه بر تصاویر و نمادها ، از تایپوگرافی در آرم خود استفاده می کنند.

هنگام ترکیب کلمات یا عبارات ، آرم ها اغلب با قلم ، سبک ، اندازه و حتی فاصله نامه ها بازی می کنند. برخی از آرم ها شامل نام کامل شرکت هستند ، در حالی که برخی از آنها فقط شامل یک نام اولیه هستند. برخی از آنها حروف یا کلمات را به هیچ وجه شامل نمی شوند ، اما به طور سنتی از یک متن خاص برای این عناصر استفاده می کنند. در هر صورت ، تایپوگرافی از جمله انتخاب فونت های سریال یا sif serif و حروف متن ، برای ساختن کلمات پشت شرکت شما با سایر عناصر گرافیکی آرم ضروری است. آیا می توان آن را در اندازه های کوچک خواند؟ آیا فاصله نامه یا کلمه به خوبی تنظیم شده است؟ تایپوگرافی به خودی خود یک کاردستی است – این اولین صدای بیان اینکه شما کی هستید.

شما نمی کنید آرم ها باید برداری شوند ، به این معنی که می توانید اندازه آنها را برای مطابقت با نیازهای خود اندازه دهید. برای ایجاد آرم های بردار ، حتی اگر مهارت های طراحی بسیار خوبی برای ایجاد یک آرم مورد علاقه خود داشته باشید ، به نرم افزار ویژه ای نیز نیاز است. به سادگی با کلیک بر روی WordArt در Word و تایپ متن ، یا طراحی در Microsoft Paint ، نمادی ایجاد نمی شود که در خدمت منافع تجارت شما باشد. مهمتر از همه ، این کاری نیست که باید خودتان انجام دهید. برندسازی مجدد بعداً و در نهایت بسیار دشوار و پرهزینه است ، صرف چند صد دلار در حال حاضر برای طراحی لوگوی حرفه ای و حرفه ای موجب صرفه جویی در ده سال یا صدها هزار دلار در چند سال می شود.

آیا لوگوی شما روی کاغذ چاپ می شود؟ کارت بازرگانی؟ بیلبوردها؟ محصولات فیزیکی؟ امروز وسایل و اندازه های زیادی وجود دارد و نشان های ما باید در همه رسانه ها عملکرد خوبی داشته باشند. بنابراین مهم است که در نظر بگیرید که چگونه و چگونه لوگوی شما نمایش داده می شود تا بتوانید رنگ ها و قالب های پرونده را مشخص کنید. در شلوغی ، ما اطمینان حاصل می کنیم که از طرح های آرمدار بردار استفاده می کنید ، که در هر واسطه ای مفید هستند.

شما همیشه باید از گرافیک های مبتنی بر بردار درخواست کنید. اغلب درخواست وسایل پیچیده در یک آرم وسوسه انگیز است. با این وجود ، مگر اینکه تصمیم بگیرید هرگز از آرم خود در خارج از برنامه روی صفحه / برنامه آنلاین استفاده نکنید ، JPG یا PSD قصد ندارد آن را کاهش دهد. یک طراحی وکتور به درستی ترسیم شده در قالب SVG ، EPS یا قالب سازگار ، انعطاف پذیری نهایی را برای شما فراهم می کند.

به جای کپی یا تقلید از آرم های معروف ، بهترین طراحان در هنگام ایجاد یک آرم تجاری یا یک آرم برای نوع دیگری از سازمان ، به دنبال ایجاد یک برند منحصر به فرد هستند. طرح های موفقیت آمیز که آنها ایجاد می کنند غالباً از معانی عمیق تری که در درون شرکت پیدا می کنند ناشی می شود ، به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها دارای داستانهای منشأ آرم یا معانی پنهان هستند.

راز این است که قبل از طراحی آرم ، آن معنای عمیق یا پنهان را کشف کنید. یک لوگوی منحصر به فرد ارگانیک از هر شرکت شما را در منحصر به فرد ساقه خواهد شد.

Adobe Illustrator معمولاً برای طراحی آرم استفاده می شود. Illustrator یک ابزار ویرایشگر گرافیک برداری است. همانطور که در بالا نوشتیم ، شما همیشه می خواهید یک نسخه بردار از آرم خود داشته باشید تا بتوانید به درستی آن را برای کارتهای ویزیت کوچک یا بیلبوردهای بزرگ اندازه دهید. به همین دلیل نرم افزاری مانند Adobe Photoshop ابزاری مناسب برای طراحی آرم نیستند.

هر شرکتی یک مارک دارد. این مسئله در مورد شرکت شما صحیح است که آیا شما تصمیم خود را در مورد برندسازی آگاهانه اتخاذ کرده اید یا خیر. و به همین دلیل برای انتخاب مارکهای آگاهانه و مداوم از اهمیت حیاتی برخوردار است. این تصمیمات بی نتیجه مانده است و مارک تجاری بدون توجه ممکن است به تجارت شما آسیب برساند.

نام تجاری شما هویت عمومی شرکت شما است. در حالت ایده آل ، برند شما باید بهترین (و اساسی ترین) ویژگی های شرکت شما را تجسم کند. اگر نام تجاری خود را به اتفاقی بیاندازید ، بعید است که اتفاق بیفتد. نام تجاری شما فقط همین است – نام شرکت یا تجارت شما. این آرم نمایشی گرافیکی از آن برند است. بعضی اوقات ، این آرم فقط حروف است ، مانند آرم برای شلوغی که در بالا مشاهده می کنید. با این وجود ، حتی در این موارد ، خواهید دید که عناصر طراحی برای آن حروف وجود دارد ، زیرا یک قلم خاص انتخاب شده است و در مورد شلوغی ، برای طراحی سفارشی شده است.

یک آرم یک کلمه ، نماد یا ترکیبی از آن دو است. نماد یک علامت است – به طور معمول یک گرافیک تصویری. Nike swoosh یک نماد است ، مانند سیب موجود در آرم اپل. اما برای هر دو شرکت ، اغلب می خواهید نام را در قالب گرافیکی منعکس کنید که حروف از یک قلم بسیار خاص استفاده می کنند. بعضی اوقات نام را به خودی خود می بینید ، در حالی که در مواقع دیگر نام را به همراه نماد یا فقط نماد مشاهده می کنید.

برخی از بهترین طراحان لوگو در جهان روی جمعیت شلوغی کار می کنند. جمعیت شادی خانه بهترین تیم خلاق جهان است.

برخلاف بازار سنتی فریلنسر یا آژانس ، جمعیت شلوغی یک بازار شلوغ برای طراحی گرافیک است. این مانند یک مسابقه طراحی آرم است – در جمع شلوغی ، هزاران طراح از بیش از 195 کشور در سراسر جهان برای ایجاد یک طراحی آرم آنلاین شما دوست دارند برای کسب و کار شما رقابت کنند. شما برای طراحی آرم خود انتخاب خواهید کرد که به هیچ جای دیگر نخواهید رسید. در واقع ، ما رضایت شما را 100٪ تضمین می کنیم – سوالی که پرسیده نمی شود.

مدل و فرایند طراحی منحصر به فرد ما بسیاری از نگرانی هایی را که هنگام قیمت گذاری در طراحی آرم ها مشاهده می شود ، مرتفع می کند. ما بسیاری از کارها و استرس را از معادله برای شما در نظر می گیریم: دیگر نیازی به پیش بینی کار برای کار یا پیش بینی طراح مصاحبه نیست.

شما قیمت پروژه خود را تعیین کرده اید و طراحان از سراسر جهان طرح های خود را برای بررسی شما به پروژه شما ارسال می کنند. وقتی پروژه شما به پایان رسید ، شما طرحی را که دوست دارید بهترین انتخاب می کنید. این آسان است!

سازندگان آرم و الگوهای عمومی تأثیر ماندگاری بر روی مشتریان و مشتریان آینده نگذارند. سازنده آرم با چیدن قطعات تصادفی از الگوهای پیش نمایش کار می کند. در پایان روز ، آنها یک هویت برند یک نوع را به شما نمی دهند. هیچ چیز منحصر به فرد ، سفارشی یا درخشان درمورد آرمهای فوری ایجاد شده از قالب ها وجود ندارد. مهم نیست که آیا شما خود آنها را از قالب ها ایجاد می کنید یا اینکه یک کامپیوتر هوش مصنوعی آن را برای شما ایجاد می کند. در دراز مدت ، طراحی عمومی برای تجارت بی ضرر است. و از همه مهمتر ، شما قادر نخواهید بود علامت تجاری یک طرح کلی را بسازید. درعوض ، با همکاری با طراحان حرفه ای برای ایجاد یک طراحی لوگوی تجاری منحصر به فرد و سفارشی ، در شغل و هویت تجاری خود سرمایه گذاری کنید

وب استیر رضایت شما از پروژه های آرم را تضمین می کند. هیچ چاپ خوبی نیست. ما تا زمانی که شما خوشحال نیستیم مردم آنقدر از طرحهایی که در جمع مردم می گیرند ، بسیار هیجان زده اند که ما مفتخریم که در پشت کار ایستاده ایم و به شما قول بی قید و شرط می دهیم.

با ما تماس بگیرید

۷۷۰۷۸۳۴۵
شنبه تا پنجشنبه (۹ تا ۱۸)

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره رایگان!

اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.