طراحی صفحات فرود
اگر می خواهید ترافیک سایت به فروش تبدیل شود ، به صفحه فرود مؤثر نیاز دارید. با طراحان وب سایت های حرفه ای از سراسر جهان کار کنید تا یک صفحه طراحی سفارشی ایجاد کنید که به کسب و کار شما کمک می کند تا از خود متمایز شود. بدون ریسک ، مقرون به صرفه و سریع.
چند طرح اولیه برای اجرای پروژه تا 7 روز
100٪ ضمانت برگشت پول
پشتیبانی و تغییر طرح تا 3 ماه
قرارداد حقوقی رایگان برای حمایت از مالکیت معنوی شما
ارائه فایل اورجینال
صفحه فرود چیست؟
در بازاریابی دیجیتال ، یک صفحه فرود یک صفحه وب مستقل است که به طور خاص برای یک بازاریابی یا تبلیغات تبلیغاتی ایجاد شده است. بازدید کنندگان بعد از کلیک بر روی پیوند در یک ایمیل یا تبلیغات Google ، Bing ، YouTube ، Facebook ، Instagram ، Twitter یا مکانهای مشابه در وب ، “فرود می آیند”.
برخلاف صفحات وب ، که به طور معمول اهداف بسیاری دارند و اکتشاف را تشویق می کنند ، صفحات فرود با یک تمرکز یا هدف واحد طراحی می شوند ، به عنوان یک تماس برای اقدام (یا CTA ، به طور خلاصه شناخته می شوند) طراحی شده اند.
این تمرکز باعث می شود که صفحات فرود بهترین گزینه برای افزایش نرخ تبدیل کمپین های بازاریابی شما و پایین آوردن هزینه خرید سرب یا فروش باشد.
صفحات فرودچگونه کار می کنند؟
- شخص تماس با عمل را مشاهده می کند و با یک فرم در صفحه فرود می آید.
- فرد شکلی را پر می کند که آنها را از یک بازدید کننده به مشتری تبدیل می کند.
- اطلاعات مربوط به قسمت های فرم در پایگاه داده هدایت شما ذخیره می شود.
- شما بر اساس اطلاعاتی که درباره آنها دارید می توانید به مخاطب بازگردید یا هدایت می شوید.
اگر از ابزاری برای اتوماسیون بازاریابی مانند HubSpot یا Marketo استفاده می کنید ، می توانید ببینید که مشتری تبدیل شده چه موقع تبدیل شده و سایر تعاملاتی که در سایت شما داشته اند چیست. این اطلاعات به شما کمک می کند تا با کمک به شما در تصمیم گیری مناسب ترین اقدامات بازاریابی ، این هدایت را پرورش دهید.
سرب تغذیه شده به احتمال زیاد به یک سرب واجد شرایط بازاریابی (MQL) تبدیل می شود و سریعتر از طریق قیف بازاریابی حرکت می کند. این به نشان دادن ROI از تلاشهای بازاریابی شما کمک می کند و تیم فروش شما را راضی نگه می دارد.
چرا باید تصمیم بگیرید که یک صفحه فرود سفارشی برای تجارت خود داشته باشید!
طراحی موانع
پیگیری تبلیغات
Google Analytics را به صفحه فرود خود اضافه کنید تا دقیقاً عملکرد صفحه فرود خود را مشاهده کنید. به عنوان بخشی از بسته های سفارشی ، ما ادغام MixPanel را نیز ارائه می دهیم. این به جزئیات بسیار بیشتری درباره آنچه بازدید کنندگان در صفحه شما انجام می دهند ، می دهد.
اقدام به تماس
عملکرد اصلی در صفحه یا هدف صفحه باید با یک تماس به عمل (CTA) مطابقت داشته باشد. طراحی Bespoke به دکمه های Call-to-Action با نوع صحیح قلم و با عنوان CTA با دقت تهیه شده و خاص نیاز دارد.
فناوری آگنوستیک
آیا می خواهید صفحه فرود سفارشی خود را با Unbounce یا خود میزبان یکپارچه کنید؟ هرچه نیاز شما باشد ما طرحی را برای پاسخگویی به نیازهای شما داریم. ما از WordPress ، Clickfunnels ، Unbounce ، Instapages ، Leadgen و چند برنامه دیگر برای ساختن صفحات فرود موقت و سفارشی استفاده می کنیم.
ادغام سفارشی
آیا قصد دارید طراحی صفحه فرود خود را با CRM یا اتوماسیون ایمیل خود ادغام کنید؟ این عالی است ، تیم ما با یکپارچگی در ساختن شما کمک می کند. به عنوان یک بازاریاب ، می توانید روی تولید و تغذیه آنها تمرکز کنید و شما نگران این فناوری نخواهیم بود.
اجتماعی
یک نقل قول مشتری تقویت کننده یا توصیف با عکس های واقعی. اگر توصیفاتی ندارید ، می توانید با استفاده از محصولاتی که قبلاً در رویدادهای شما حضور داشتند یا از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند ، آماری تهیه کنید؟ هرچه طراحی صفحه سفارشی در مورد آن باشد ، اثبات اجتماعی روشی است که باید در هنگام ساخت صفحه فرود در نظر بگیرید.
سرعت بهینه شده
با توجه به اینکه بارگذاری صفحه یکی از مهمترین عوامل برای رتبه بندی در Google است ، ما صفحات فرود را بهینه می کنیم تا هر صفحه در کمتر از 3 ثانیه بارگیری شود.
طراحی واکنشگرا
سایتی که طراحی شده در هر دستگاه عالی به و استاندارد لود میشود. کد پاسخگو سفارشی برای هر سیستم عامل ، از جمله Unbounce ، WordPress ، Shopify ، Jekyll و غیره با استاندارد روز اجرا میشود
مراحل طراحی صفحه فرود
ایجاد قالب صفحه فرود
قالب یک ساختمان ساده از صفحه فرود است و به تعریف ساختار صفحه کمک می کند. ما به شما امکان دسترسی به ابزار حاشیه نویسی را می دهیم و می توانید به راحتی نظرات را بنویسید و تغییراتی را پیشنهاد دهید. پس از تأیید کار طراحان ما در ساخت مدل به شما کمک می کنیم
طراحی نمونه
طراحان صفحه فرود ما تجربه زیادی در زمینه کار با مشتریان و صنایع مختلف دارند. طراحان با رویکرد داده محور ، طراحی های منحصر به فردی را بر اساس اصول تبدیل قوی ارائه می دهند. در این مرحله ، طراحان ما از رنگ های واقعی برند ، آرم ها ، تایپوگرافی و تصاویر استفاده می کنند که سبک برند را تکمیل می کند و صفحه محور تبدیل شده را تحویل می دهد. تا زمانی که کد نویسی را تصویب کنید ، می توانید در این مرحله تجدید نظر نامحدود بخواهید.
یک پارچگی
با توجه به نیاز شما می توانیم صفحه را با انتخاب سیستم عامل ها و فناوری ها ادغام کنیم. اگر مطمئن نیستید از کدام یک استفاده کنید ، ما به شما کمک می کنیم بدون اینکه بودجه خود را انتخاب کنید ، صحیح را انتخاب کنید. ما برای ساختن صفحات از Unbounce ، Instapages ، WordPress ، Clickfunnels استفاده می کنیم که بعدا می توانید تست را انجام دهید.
پشتیبانی
هدف ما این است که بودجه تبلیغاتی شما را به حداکثر برسانیم تا حد ممکن تبدیل شود. چارچوب آزمون ما مبتنی بر ایجاد فرضیه و آزمایش آنهاست. ما از ابزارهایی مانند Hotjar و UsabilityHub برای درک رفتار و عملکرد کاربران استفاده می کنیم. برنامه های پشتیبانی ما به مشاغل تأسیس شده کمک می کند تا در بودجه تبلیغ خود حداکثر استفاده از ROI را داشته باشند. تمام برنامه های پشتیبانی شامل هزینه های اشتراک می شوند ، بنابراین مجبور نیستید برای هر سرویس دیگری بپردازید.
سوالات متداول در مورد طراحی صفحات فرود
پاک کردن و مختصر بودن زبان هنگام نوشتن نسخه برای صفحه فرود ضروری است. شما می خواهید به مخاطبان خود بگویید که می خواهید آنها چه کاری انجام دهند و چگونه آن را انجام دهند ، بدون هیچ زبانی که وظیفه مورد نظر شما را منحرف کند.
طراحی صفحه فرود شما باید بصری با سایر مواد اتصال به صفحه فرود شما مطابقت داشته باشد. دقیقاً همانطور که صفحه فرود شما باید کپی برداری با (مطابقت پیام) مبارزات بازاریابی شما را به اشتراک بگذارد ، طراحی وب شما باید به وضوح به طرح هایی که مصرف کنندگان را تشویق می کند برای شروع به صفحه فرود شما باشند ، فراخوانده شود.
یک رابطه تصویری واضح بین صفحه فرود و کمپین بازاریابی به بازدید کننده شما اطمینان می دهد که آنها پیشنهادی را که می خواهند پیدا کنند پیدا کرده اند. و ، یک صفحه فرود به خوبی طراحی شده با یک تماس روشن برای اقدام و فرم ثبت نام آسان برای مکان یابی ، به مصرف کننده این ابزار را می دهد تا با زحمت بتواند کاری را که انجام داده است انجام دهد.
شرکت های طراحی وب قیمت های مختلفی دارند. یافتن بنگاههای بزرگتر که ده ها یا صدها هزار دلار هزینه دارند ، غیر معمول نیست. بنگاه های کوچک معمولاً قیمت های پایین تری دارند ، اما این می تواند به سطح تجربه شرکت متفاوت باشد. طراحان وب سایت آزاد معمولاً کمتر از بنگاهها شارژ می کنند. این امر می تواند به این دلیل باشد که فریلنسرها به اندازه بنگاههای بزرگ هزینه بیشتری برای پرداخت هزینه ندارند.
به خاطر داشته باشید که قیمت طراحان با سطح مهارت و تجربه متفاوت است. قیمت های طراحی نیز می توانند بر اساس جغرافیایی متفاوت باشند. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، دریافت بیش از یک نقل قول از سه یا چهار فروشنده یک استراتژی خوب است.
تخمین قیمت معمولاً به دو روش مختلف محاسبه می شود: به صورت ساعتی یا به عنوان هزینه تعیین شده. خواه یک یا چند نقل قول دریافت کنید ، اطمینان حاصل کنید که چگونگی دریافت هزینه برای کار را درک کرده اید. حتی طراحی وب سایت های به خوبی برنامه ریزی شده می توانند به دلایل پیش بینی نشده از بودجه بالایی بروند.
همچنین به خاطر داشته باشید که بنگاههای قیمت و طراحان به شما می دهند تقریباً همیشه تخمین می زنند. آنها براساس اطلاعاتی که در ابتدای پروژه ارائه می دهید ، به شما قیمت می دهند. با پیشرفت پروژه ، همه چیز می تواند تغییر کند ، برنامه ها می توانند تحول پیدا کنند و کار مورد نیاز می تواند رشد کند.
جمعیت شلواری یک راه حل عالی برای عدم قطعیت احتمالی هزینه طراحی وب شما را ارائه می دهد. ما به شما اجازه می دهیم بودجه را قبل از وقت تعیین کنید و هزینه ای که در مورد آن تصمیم می گیرید هزینه ای است که در آن خواهید بود. طراحانی که مدخل طراحی وب را برای پروژه شما ارسال می کنند می دانند که بودجه شما از زمان مقدماتی چیست و به همین ترتیب به پروژه شما ارسال می کنند شما هرگز از این که هزینه نهایی چقدر خواهد بود تعجب نکنید!
برخی از بهترین طراحان جهان در جمع شلوغی کار می کنند. جمع جمعیت خانه بهترین تیم خلاق جهان است.
برخلاف بازار سنتی فریلنسر یا آژانس ، جمعیت شلوغ یک بازار شلوغی است. در جمع شلوغی ، هزاران طراح از بیش از 195 کشور در سراسر جهان برای تجارت شما رقابت می کنند. شما برای طراحی صفحه بارگیری خود انتخاب خواهید کرد که به جای دیگری نخواهید رسید. در واقع ، ما رضایت شما را 100٪ تضمین می کنیم – سوالی که پرسیده نمی شود.
مدل و فرایند طراحی منحصر به فرد ما بسیاری از نگرانی هایی را که هنگام تعیین قیمت صفحه طراحی قیمت دارید ، مشاهده می کنید. ما بسیاری از کارها و استرس ها را از معادله برای شما خارج می کنیم: دیگر نیازی به پیش بینی کار برای کار یا طراح مصاحبه بعد از طراح ندارید.
شما قیمت پروژه خود را تعیین کرده اید و طراحان از سراسر جهان طرح های خود را برای بررسی شما به پروژه شما ارسال می کنند. وقتی پروژه شما به پایان رسید ، شما طرحی را که دوست دارید بهترین انتخاب می کنید. ساده است!
وب استیر را دنبال کنید در
اینستاگرام
شرکاء تجاری ما که در برخی از خدمات از آنها بهره میگیریم