طراحی اینفوگرافیک
اینفوگرافیک ها توضیح داده های پیچیده را آسان می کنند و نقش مهمی در بازاریابی محتوا ایفا کرده اند. وب استیر ارتباط با طراحان برتر اینفوگرافیک کار را برای شما آسان می کند. بدون ریسک ، مقرون به صرفه و سریع.
چند طرح اولیه برای اجرای پروژه تا 7 روز
100٪ ضمانت برگشت پول
پشتیبانی و تغییر طرح تا 3 ماه
قرارداد حقوقی رایگان برای حمایت از مالکیت معنوی شما
- به روز رسانی و بازسازی طرح های قدیمی
ارائه فایل اورجینال
طراحی اینفوگرافیک
از آنجا که حدود ده سال پیش اینفوگرافیک ها روی صحنه طراحی گرافیک منفجر شدند ، آنها به عنوان اصلی ترین برای ارتباطات در کلاس های درس ، محل کار و در سراسر به وب تبدیل شده اند. اما اگر تازه وارد دنیای طراحی هستید ، اصطلاح اینفوگرافیک ممکن است برای شما خارجی باشد.
اینفوگرافیک مجموعه ای از تصاویر ، نمودارها و متن های مینیمال است که یک مرور کلی راجع به یک موضوع می دهد. مانند مثال زیر ، اینفوگرافیک ها از تصاویر جذاب و جذاب برای ارتباط سریع و شفاف اطلاعات استفاده می کنند
اینفوگرافیک نقشه و مکان
یکی از کاربردی ترین اینفوگرافیک ها طراحی نقشه و مکان می باشد که مانند یک ماکت عمل می کند و یک نگاه کلی از محل کار شما، نقشه فعالیت در سطح شهر، مکان ها و شعبات شرکت ها، نمایندگان فروش و… از مواردی هست که می توان طراحی کرد که کمک بسیار موثری به صاحبان کسب و کار می کند.
اینفوگرافیک مقایسه ای
در اینفوگرافیک مقایسه ای به بررسی تصویری و المان های دو یا چند چیز پرداخته می شود که به عنوان مثال مقایسه دو خودرو، رژیم، نقاط و قدرت و ضعف، تکنولوژی(موبایل و کامپیوتر) و…
در اینفوگرافیک مقایسه ای هرچه بتوان از جزئیات بصری استفاده کرد باعث میشود که اینفگرافیک شما گویاتر و جذاب برای بیننده قرار گیرد.
اینفوگرافیک محصول
اینفوگرافیک محصول مانند اینفوگرافیک مقایسه هست ولی فرق اساسی آن این می باشد که باید خیلی جزئی و بصری تر طراحی شود که تمام کارایی و کاربرد یک محصول را بتوان به تصویر کشید و امروزه خیلی از شرکت های بزرگ و حتی کوچک از آن بسیار استفاده می کنند و بسیار تاثیر گذار عمل می کند.
اینفوگرافیک تایم لاین
اینفوگرافیک تایم لاین یک روش عالی برای نشان دادن یک سری رویدادها به منظور اثربخش کردن یک داستان است. این که آیا این تاریخچه شغل شما ، یک روند کار یا برنامه زمانبندی است ، یک جدول زمانی اینفوگرافیک بهترین روش برای ارسال پیام شما است.
بصری سازی داده ها
تجسم داده ها نوعی ارتباط است که اطلاعات متراکم و پیچیده را به شکل گرافیکی به تصویر می کشد. تصاویر بدست آمده به گونه ای طراحی شده اند که مقایسه داده ها را آسان تر کرده و از آن برای گفتن داستانی استفاده می کنند – هر دوی آنها می توانند به کاربران در تصمیم گیری کمک کنند.
تجسم داده ها می تواند داده هایی از انواع و اندازه های مختلف را بیان کند: از چند نقطه داده گرفته تا مجموعه داده های چند متغیره بزرگ.
عکس گرافیک
طراحی چهره و اشیا به صورت گرافیکی
سوالات متداول در مورد اینفوگرافیک
شما نمی کنید آرم ها باید برداری شوند ، به این معنی که می توانید اندازه آنها را برای مطابقت با نیازهای خود اندازه دهید. برای ایجاد آرم های بردار ، حتی اگر مهارت های طراحی بسیار خوبی برای ایجاد یک آرم مورد علاقه خود داشته باشید ، به نرم افزار ویژه ای نیز نیاز است. به سادگی با کلیک بر روی WordArt در Word و تایپ متن ، یا طراحی در Microsoft Paint ، نمادی ایجاد نمی شود که در خدمت منافع تجارت شما باشد. مهمتر از همه ، این کاری نیست که باید خودتان انجام دهید. برندسازی مجدد بعداً و در نهایت بسیار دشوار و پرهزینه است ، صرف چند صد دلار در حال حاضر برای طراحی لوگوی حرفه ای و حرفه ای موجب صرفه جویی در ده سال یا صدها هزار دلار در چند سال می شود.
وب استیر را دنبال کنید در
اینستاگرام
شرکاء تجاری ما که در برخی از خدمات از آنها بهره میگیریم